Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Оригінальні закладинки у техніці витинанка

Закладинка «Лев»


Шаблон для виготовлення 
Можна зробити закладинку більш об'ємною: наклеїти її на картон відповідного кольору.

порада 

Цвітну основу закладок можна зробити і з гострими кутами, і з округленими. Таке оформлення диктують зображення. Наприклад, закруглені кути підкреслюють контури фігури лева.

Закладинка «Червона квітка»

Цю закладинку виготовляють так само , аналогічним способом. Тільки в нижній , загостреної частини фону -основи за допомогою діркопробивача потрібно проробити отвір , щоб потім можна було закріпити шнурки з китицями.
Виготовлення шнурка з китичкою:
Спочатку з червоних шовкових ниток (якщо вони тонкі ) сплетіть досить довгий шнурок , а потім зробіть з ниток китичку. Для цього намотайте на дощечку або на складені разом пальці (їх краще тримати вертикально) декілька шарів ниток ; потім зніміть, вийшло кільце , перев'яжіть шнурком у верхній частині , а після цього окремою ниткою перехопіть всі нитки , відступивши приблизно сантиметр від верху ; розріжте кільце внизу і подрівняйте кінці ниток . Другу китичку зробіть подібним чином і обидві прикріпіть до шнурка . Закріпіть їх на основі.




джерело тут http://www.alegri.ru/rukodelie/podelki-dlja-detei/zakladki-dlja-knig-svoimi-rukami.html