Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Вишукані закладки для Вашої книги!

Насправді зробити вишукану річ досить просто.

1 В якості основи для закладки беремо стрічку (шовкову, оксамитову) довжиною близько 20-25 см
2 Для підвіски підійде вінтажна брошка, кулон або сережка, намистинки.
3. Обробляємо декоративно край стрічки і закріплюємо підвіску.
Готово! Помилуйтеся на результат!























Сьогодні багато людей віддають перевагу стильним ексклюзивних аксесуарів, до цієї категорії належать також металічні закладки для книг. Над розробкою проектів працюють досвідчені дизайнери, в декорі використовуються різні метали, при оформленні застосовуються сухі натуральні рослини і квіти, природні матеріали. Металева закладка може використовуватися як по прямому призначенню, так і в якості сувенірів, часто вони розміщуються в кишенях піджаків. Всі вироби відрізняються високою якістю, бездоганним виконанням, ексклюзивним дизайном,оригінальним зовнішнім виглядом, вони можуть використовуватися також у рекламних цілях при продажу дорогих книг.