Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Гарна книжкова закладинка

 Як же швидко, за короткий час виготовити багато цікавих закладок?
Дуже просто. Необхідно скачати шаблони закладинок для книг , роздрукувати, наклеїти на аркуш паперу або картон і використовувати у повсякденному житті.
Виготовлені вручну закладки будуть цікаві  школярам, яким вони допоможуть успішно організувати навчання і весь навчальний процес, не втрачати потрібної інформації з виду, орієнтуватися у підручнику. Яскраві, незвичайні закладки книг завжди привертають увагу , так що скоро у вашої дитини може з'явитися безліч нових друзів. І не тільки на книжкових полицях, але і в житті.

ще більше шаблонів ви знайдете за цією адресою :  Стефанія - для турботливих матусь ,http://steshka.ru/krasivye-zakladki-dlya-knig