Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Закладинки для книг Jungle Bookmark от Dcell

Закладки Jungle Bookmark від Dcell зроблені з гнучкого і тонкого, але міцного металу, який не так-то просто зіпсувати, - він швидше погнеться, ніж зламається. 
Дизайнери пропонують набори закладок різних кольорів: 
"пастельний набір, пофарбований у ніжні кремові кольору, 
"веселий" набір з закладками соковитих і яскравих кольорів,
а також "класичний" набір чорних і білих закладок для серйозних та суворих людей, які віддають перевагу мінімалізм і стриманість у всьому, що стосується прикрас та аксесуарів.
Серія Jungle Bookmark була представлена у Франкфурті, на фестивалі-презентації дизайнерських ідей tendance 2012 fair. 
Детальніше про проект - на сайті компанії Dcell.