Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Тетяна Серебреннікова вишиває… закладинки для книг!



Гуляючи по сторінках нету, натрапила на  "Сайт про рукотворне мистецтво". А там: 
Ми звикли бачити вишивку на рушниках, сорочках, серветках та скатертинах. А от київська майстриня Тетяна Серебреннікова вишиває… закладинки для книг! Напередодні Всеукраїнського дня бібліотек, який ми відзначаємо 30 вересня, майстриня розповіла нам про своє цікаве ноу-хау. 
Не сумнівайтесь, закладинка для книги - не просто зручна річ. Це витвір мистецтва! 
Більше інформації знайдете ось тут:
Подивитися на прекрасні роботи Тетяни Серебреннікової можна у її блозі:http://tana-sribna.livejournal.com. А замовити закладинки – за телефоном (066) 28-730-82