Книга - море знань, яке в життя дорогу прокладає. Читайте! Хай не буде дня без книги, що завжди тут на Вас чекає! Скажи мені- і я забуду,покажи мені - я запам'ятаю,залучи мене - і я навчуся.Східна мудрість

Intelligent Library Bookmark


Тисячі читачів по всьому світу щодня продовжують відвідувати звичайні бібліотеки. Саме для них китайська дизайн-студія Toout придумала концепт Intelligent Library Bookmark («розумна бібліотечна закладка»). Насамперед, Intelligent Library Bookmark працює в якості самої традиційної закладки, вельми, до речі, симпатичною. Крім того що вона «запам'ятовує» за користувача сторінки, розумна закладка допомагає вирішувати інші нагальні проблеми відвідувачів бібліотек: своєчасне повернення книг і їх швидкий пошук на стелажах.
Для пошуку Intelligent Library Bookmark оснащена простенької навігаційною системою, яка вказує шлях до потрібних книг (отримуючи дані про їх місцезнаходження з бібліотечної мережі).
Крім цього, Intelligent-закладка вміє зчитувати штрих-коди з книг і підказувати господареві час, коли конкретна книга була взята в бібліотеці, і час, коли її потрібно повернути.